Jag, för 10 år sen.

Har suttit i soffan å frusit, kollat på "Halv åtta hos mig" och sen dreglat lite på Anders i "Arga snickaren".

Han är ju så jävla bra, ojojoj...



Å titta här... :D



Alltså, folk med den typen av raka sätt är helt klockrent! Å även om det bara skulle vara nåt slags spel från psoducenternas sida för att fånga tittare så har dom då lyckats.
Jag gillar! Hehehe...

Å om nån undrar, JA, idag är jag 13 år eftersom jag håller på å fjantar såhär. Kan ju vara för att jag saknar min egen snickare? :D

Nääääh, nu ska jag gå å sova. Men först, spana in Jennifers blogg, hon är helt underbar på att sprida inspiration. Lite galen är hon ibland åxå, fast på ett bra sätt! Kolla in julkulorna hon gjort om, jag blev så glad när jag såg dom!

De va de. Sova, ohyess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0