LILA för att säga en självklar sak!

Idag ska jag bära något lila för att säga en självklar sak. Jag har valt en lila klänning som jag i somras lånade av min vän Emilia. Vi har tyvärr inte setts efter att jag lånade den av henne, så hon har inte kunnat få tillbaka den. Men om jag fattade henne rätt, så har hon inte saknat den heller. Tur för mig, då kan jag ju låna den idag åxå! Snälla Emilia...

Kl 10:30 ger vi oss av mot Övertorneå för en 2-dagars kurs! Jag, Desiré å Mira åker i ett lass. Jag gillar sånt här, att umgås med kvinnor som är smarta. Jag gillar föreläsningar å att ta in ny information som endast är bra för mig att ha i bakfickan! Idag och imorgon ska vi få lära oss att sälja våra produkter, hoppas att de blir så kul som de låter, har sett fram emot den här kursen sen jag fick reda på att den skulle vara, så mina förhoppningar är HÖGA! Å dessutom så ska vi få lyssna till den första manliga föreläsaren, å dessutom den enda schemalagda! Spännande. :D

Jo, jag målade ju lite i vardagsrummet, så här kommer ett bevis på att jag lever å att det är typ blått i vardagsrummet. Jo, jag vet, jag hatar blått, men dehär är ett undantag, pastellblått å turkost, å sånt.



Å de syns inte, men under den gråa tröjan har jag min lila klänning. Den är tyvärr ärmlös så jag var tvungen att dra nåt gammalt över mig för att inte riskera att frysa.

När lillasyster kommer på söndag ska vi påbörja tapetseringen, sen ska vi pimpa vardagsrummet. SEN ska jag komma med mera utförliga bevis på vår expertis. :P

Nu ska jag dricka kaffe, bara för att det är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0