Sjukhuset.

Nu har vi varit sjuka. Det började med att Freya fick feber på tisdag. Wilma hade ont i magen på onsdag å jag fick migrän på torsdag, d.v.s. igår. Fy fan alltså. Jag pallar att vara hemma med sjuka barn å t.o.m. vara lite småkrasslig själv, inga problem. Men med migrän, nej fy helvete!
Nu har jag iaf bunkrat upp med Ipren, tanten på Apoteket sa att det var en av dom receptfria tabletterna som funkar bäst. Hoppas på de åxå. Tydligen så är den speciella "migränmedicinen" hyffsat dyr, så Ipren för 51,50 kr passar bra för min plånbok som inte finns.

Jag bestämde mig iaf för att trotsa min sjukdom idag å gå ut på en lugn promenad för att få lite luft. Jävligt skönt, måste jag säga. Freya som en stund i vagnen. Vi var å spanade lite på kyrkogården en sväng, sa hej till faffa. Sen kollade vi in Kupan å Ann-Sofies loppis. Det blev några fynd.

Nu har Freya hittat ett paket blöjor som hon packar upp å kastar överallt. Spännande..

Wilmas skolfoton kom idag, hon är så fin, min Wilma. Å hon växer så snabbt! Vet inte om jag ska behålla alla foton, men jag får som lite ångest om jag ska behöva välja.. Ska fundera lite.



Lite snett kanske, men så fin.
Jag älskar mina barn.



Freya-bus imorse. Hon dansade t.o.m. lite. :D

Neeej, nu ska jag plocka undan lunchen, å klä på Freya för att gå å hämta hem storasyster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0