Dimmigt natt-in(k)lägg!

Nu är det sent. MYCKET sent. Jag ska tvätta fejjan å tänderna, sen totaldäcka i sängen brevid min bebis. Som ingte är bebis nåmer. Well. However. Jag har Traderat i flera timmar. Lagt ut saker, spanat efter saker. Ja, sådär som man brukar göra. Hoff. Hoppas att jag får en overall till Freya som jag budat på. De skulle vara skönt att ha de fixat eftersom den jag hade hittat åt henne second hand inte passade riktigt som den skulle.. Den får väl åka ut på treadera, den me.

Imorn står AF på schemat. Jag tror att de var kl 11 som jag skulle infinna mig, men jag ska kolla upp det bättre för säkerhetsskull.

Så. In i dimman!




Avslutar med en bild på mini-skrutt. Hon jag just kökat, å det är en brutal upplevelse i sann stenåldersanda!


GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0