Frulle

Nu idag är de tisdag. Jag vaknade till tidigare idag å stängde av larmet på telefonen, för i MIN värld var de söndag! Hm, märkligt... Fast tur ändå att jag liksom inte somnade om efter det.

Jag å Freya har smaskat på varsitt ballerina-kex, å nu är hon påväg upp i trappen för att gå å väcka Wilma... Som jag nu här redan har vaknat. :) Härligt! Nu blir de alltså frukost av nåt slag, en drink till mig iaf!

Ska kanske INTE ta nån promenad idag, mina ben är trötta. Det liksom värker på insidan av vaderna. Nån som vet vad de är å hur man blir av med det? Well, frukost var det...

Kommentarer
Postat av: Deleine

Men jag VET därför jag ids klaga

2010-09-28 @ 08:03:22
URL: http://deleines.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0