I valet å kvalet?

Sitter å tittar på valvakan, helt sjukt. Jag borde sova. Hoff. Men, de är första gången som jag har tyckt att politik är både skoj och spännande. Det är roligt att lyfta fram bra saker tillsammans med det partiet man bäst passar i. Å som människa så är jag bra på att låta alla tycka olika, å jag tycker att de ska vara så. Jobbigt med politiker som inte kan ta andras åsikter. Man MÅSTE ju försöka se det positiva i allt. Ja.. Å denna aggresiva Lasse-man som inte ens kan säga hej åt stackars Jimmy som alla hackar på, det är ju lite trist. Men. Det är ju deras jobb att diskutera detta fram och tillbaka. Tänk om man själv hade ett sånt jobb, då kanske man åxå hade varit sådär aggresiv? Usch, hemska tanke. Jag ska nog skaffa mig nåt annat jobb, fast, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0