Lördagen som var igår.

Dagen har spenderats i Haparanda, f.ö. andra gången jag var här denna veckan. Gilla Haparanda?

 inhandlades inte så många saker, men mycket betydande sådana.


Till sovrummet köpte jag 2 par Lill-gardiner. Enkelt å bra, 35 kr paret. BILLIGT.


Sovrummet ska äntligen få se ljuset! 2 stycken Årstid vägglampa BEHÖVDE jag åxå. 129 kr styck.


Ungarna fick dessutom egna saxar. Hoppas IOM detta att jag ska få ha kvar mina egna "bra" saxar. Dom är ständigt utlånade nuförtiden. Trojka saxar i 3-pack för ynka 9 kr.




Sen hade ju IKEa anordnat med "Sveriges största inrednings-loppis". Där fyndade jag:
* Ett duntäcke för enkelsäng - 10 kr
* Ett överkast i lapptäcksteknik för dubbelsäng - 75 kr
* En rosa windstopperfleece från Pop - 25 kr
* En blå windstopperfleece från Everest - 40 kr

Så jävla värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0