Söndags-arbete.

Igår tyckte Freya att hon skulle visa sina färdigheter inom matlagningskonsten.



Å idag tyckte hon att hon var redo att ta ett steg uppåt, bokstavligen.



Så IKEA-pallen ligger på sidan nu, bara sådär för säkerhetsskull.

Jag tog en jobbig vila imorse. Sov ca 2 timmar för att ta igen lite av den förlorade nattsömnen, känns bra. Det BÄSTA var dock att när jag väl kom ner så har min kära sambo fått nå ryck å städat hela nedervåningen. T.o.m. SKURAT! Jag skurar ju typ aldrig. De doftade så gott...

Nu ska jag klä på freya å kicka ut henne, resten av packet håller på med nå kroppsarbete där ute, så jag tänkte att hon kunde få stå å hejja på. Jag ska ta en snabb promenad, sen hoppas jag på teater kl 17.

Heippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0