tisdag

Försöker komma på vad jag ska uppdatera om. Själv ogillar jag att läsa om skit, känns meningslöst. hm..

Lite update på hårfronten, kanske? Det är rött. Samtliga bra människor som jag frågat tyckte att de skulle vara rött. MYCKET rött. Å jag gillare, ju. Sist mitt hår var såhär rött, då var jag ung. Eller, yngre? :D Nej, men om sanningen ska fram, så färgade jag håret skrik-rött för några år sen, men de kändes så fel, så jag drog en svart färg över alltihopa! Idag kan jag säga att jag trivs!

Men de är nog så. När man blivit vuxen å vet var man står på jorden, vad man tycker om saker å ting, å framförallt VÅGAR stå för de man tycker, då kan man nog trivas i rött hår. Jag vet många som kanske kan tycka att jag är svammlig, omogen, extrem. Våldsam kanske? Rentav brutal? Men, det är så jag är. Jag vet idag att jag inte behöver vara kompis med alla för att må bra, å jag behöver inte umgås med folk jag inte tycker om. Visste ni föresten att man är falsk om man umgås med såna man inte gillar? Mhm, sådeså!

Klart att jag inte står å skriker fula ord efter folk jag inte gillar, det hade varit att ödsla energi på skit, sånt håller jag inte på med. Jag är inte heller otrevlig om nån jag ogillar skulle komma fram till mig. Det jag kan vara skyldig till att vara, det är ärlig. Å tål du inte de, så kanske du inte ska be mig att vara ärlig. Jag menar aldrig att skada någon, få någon att känna sig dum eller liknande. Men, anta att du kommer med en jävligt dum fråga, kanske något som inte angår dig. Förvänta dig då ett dumt svar tillbaka. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bra skrivet och jag håller med dig :D



Jo jag byter säng men det känns ju roligt :)

Den vita sängen är på väg till huset i Kolari, där kan den behövas :D



2010-09-07 @ 16:26:14
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Postat av: empepempe fisring

jag gillar att du är ärliga, de som inte tål ärlighet är små bärfisar!

2010-09-10 @ 21:03:18
URL: http://denivit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0