Tradera and that f*cking BeeMovie. Gonatt å hick

Jag boooorde verkligen börja fotografera mera, å lägga ut här. Kanske nån kan sponsra med en kamera? Jag har lite dåligt me såna, tyvärr.

Tradera är ju något av de bästa som finns inom loppis-på-nätet-kategorin. Man kan för de första fastna där i timmar utan att man märker av det, MEN det som jag verkligen gillar med just Tradera, de är ju såklart att det är så lätt att sälja där själv! Jag ska nog gräva fram lite mera skrot som kan vara skönt att bli av med. Antar att de blir att packa paket imorn då?

Den här kursen som jag varit på i 2 dagar, den har alltså inte bara öppnat dörrar för mig som eventuellt framtida kvinnlig egenföretagare, utan för mig som människa! Eller inte som människa på de sättet att jag mår bättre psykiskt osv, utan som en bättre människa i arbetslivet i övrigt! Å nu menar jag ju såklart inte att jag hade tråkigt där, åh nej! Det var SÅ lyxigt att få bo på hotell, å slippa laga mat! Trevliga kvinnor å dom allra flesta slappnade av å gillade läget. De gillar vi!


Nu ska jag gå å försöka skrämma bort min hicka, sen förhoppningsvis somna snabbt så man är pigg till imorn när mina 2 små fina flickor vaknar. Wilma däckade dock i soffan i vardagsrummet efter en stor dos Bee Movie. Kan nån svara på varför ungar envisas med att hyra samma film flera gånger istället för att testa nå nytt? 

Kommentarer
Postat av: Paloma

Du, så fort jag är klar med all tapetsering (vilket inte borde dröja länge alls nu!) och fått ihop nya sängen ska jag också fota och kasta, verkligen kasta in bilder på Tradera/ Blocket - allt överflödigt ska bort! :D



Lät riktigt skoj! berätta mer; vad fick ni göra?

2010-09-01 @ 23:40:58
URL: http://xaviera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0