Vården kräver omsorg.

Alltså idag så blir man tydligen sjuk av att jobba med sjuka. Jag kände ju att jag inte riktigt pallade med vården pga att jag kände hur orättvist allt var, å så är de ju fortfarande! Näääh. Men, jag är inte den enda. Dock var ju mina "åkommor" mera tillfälliga å mera psykiska än många andras, å de är jag glad över.

Jag skulle nog kunna tänka mig att gå tillbaka, bara ibland, men med ett annat tänk. Jag ska skita i alla lika mycket som alla skiter i mig. Då kanske de funkar?

Har postat ett paket idag, Tradera you know. De gick bra. Tog en liten prommis till min pappa å lånade skrivaren, igen. Dock har jag nu beställt färgpatroner, så när dom kommer så ska jag använda våran egen skrivare. :D

Ska försöka komma ihåg att gå å anmäla Wilma till fritids imorn.

Nu ska jag svulla nåt matigt! MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0