Veckoavslut med smart i.

Jag kom just på att jag missat att spana in skåpet vi fått för att ha som förvaring till Freyas kläder. Hon hade dom tidigare i en Malm-byrå, men den vart jag less på, så jag sålde den, fick lite cash åxå, inte fy skam! Så, alltså. Nu har vi FÅTT ett skåp av nå slag, de ska visst vara fint, lite äldre sådär som jag gillar.  De står ute på gården i ett släp. Jag har missat släpet helt, men jag får samla mig å gå ut å titta. Stressad?

Traderaauktionerna som jag pulade ut på nätet har jag åxå fått postat största delen, härligt! Några kvar, men jag har ingen panik. Har fortfarande lite grejer kvar på Blocket, så spana gärna där å hjälp mig att finna frid. Typ.

Fick ett tips om att färga håret. Mitt var ju hur skabbigt som hellst, utväxt till förbannelse! Så jag frågade Emelie om hon hade nå kul färgförslag. Hon tyckte att "knallrött är ju fint", å då tyckte jag att "jo". Så nu är de rött. End of story.

Hade en liten diskussion med min syster om att låta saker "förfalla" idag. Det innebär alltså att man tar tag i saker, ser vad man kan göra åt det, sen låter man det förfalla. Tex så kan du oroa dig för någon annans ekonomiska situation, du kan förklara detta för personen, men sen måste du låta saken förfalla. DU kan inte göra mera, så släpp det! Sluta oroa dig. Jag å mina 2 syskon har fått lite olika mycke av denhär förfallnings-genen. Ola, min lillebror är bäst på att låta saker förfalla, sen kommer jag, å sist Pernilla, min lillasyster, Olas storasyster. Mellanbarnet. Är det en slump?

Jag saknar mina syskon. Önskar att jag hade dom närmare mig. Det är dom bästa vännerna jag har, utan tvekan. INGEN kan konkurera med det.  

Ska invänta kl 17. Då tyckte min far att han skulle bjuda oss på mat. Vi tyckte att pizza lät bra. Jag hoppas på en MExicana. Det är kärlek, det.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja alltså det blev ju ingen IKEA resa för mig...

Är besviken men jag får åka någon annan dag istället.



Jo dom där gardinerna kostar ju bara 35 kr nu :) Haha budget gardiner , det gillas :)

2010-09-03 @ 19:52:53
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja jag är grymt besviken att det inte blev av....



Nämen ååååh loppis jag vill också dit. Loppis är bättre än IKEA.



Jo årstid är fina lampor så jag tycker att du ska köra på dom :) Det är ju lätt IKEAS snyggaste vägglampor.

2010-09-03 @ 20:12:58
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag har två längder i varje fönster.



Det är rätt mkt tyg i en gardin :)



Haha jo nog är det lika bra att köpa såna gardiner till sovrummet också.

Jag har också såna gardiner i sovrummet.

Jag har köpt 4 förpackningar och alla har kommit till användning :)



Jag gillar dom. Dessutom behöver man inte tvätta dom. För man kan slänga iväg dom och köpa nya istället för dom är ju i princip gratis :D

2010-09-03 @ 21:06:22
URL: http://artondeoktober.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jo billigt och bra :) Det gillar vi.

Dessutom är dom fina.



Åhh jag vill också ha en gammal spegeldörr. Jag har letat hur länge som helst efter en men jag hittar ingen. Egentligen hade jag velat ha två stycken stående bredvid varandra som sänggavel men jag hittar ju inga... Eller jag tittade på blocket för ett tag sen men alla är ju jätte långt bort och tror det är sjuk dyr frakt att få hit dom : S



Googla hur du lättast ska få fast den :) man kan bli hjälpt iaf lite hjälp på traven :D

2010-09-03 @ 21:19:58
URL: http://artondeoktober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0