Liten uppdatering.

Ja, vad ska man säga?? Att blogga har ju knappast varit prio nr. 1 för mig, men de kanske man märkt?
Idag på jobbet fick vi för oss att vi skulle göra ett provtest på mensa.se. Jag fick faktisk ganska bra resultat, jag vart lite paff. Testa du åxå!
Tiden går, å allt blir bara bättre hela tiden. Typ. Vi har köpt hus tex, så den sista juli hoppas jag att vi är färdigflyttade, fyfaaaan va skönt de ska bli.
Jag har börjat fundera seriöst på dehär med körkort åxå, för jag skulle vilja ha en Mini Cooper, höhö. Å då måste man ha körkort.
Utebastu ska jag åxå ha till mitt nya hus.
Nu ska jag titta på min sambo när han steker saker, Freya underhåller med "bäbä vita lamm".

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-05 @ 19:58:13
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0